Nová verze PŘÍSTUPY APS 4.12.907.116

Vážení partneři,

dovolujeme si Vás informovat o nové verzi APS - Přístupy.

Všechny aktuální verze naleznete na HelpDeskhelpdesk.estelar.cz .

Přístupy, verze 4.12.907.116 - 03.07.2019

Evidence návštěv

  • Na formuláři návštěvy jsou doplněna tlačítka pro náhled, tisk a přímý tisk sestavy. Sestava se nastaví v popmenu tlačítka "Náhled". Tlačítko "Tisk" zobrazí dialogové okno pro výběr tiskárny, kdežto tlačítko "Přímý tisk (F7)" sestavu vytiskne a odešle na výchozí tiskárnu bez zobrazení dialogu a formulář návštěvy uzavře.
  • Doplněn číselník důvodů návštěv. Po nastavení číselníku lze ve formuláři návštěvy vybrat důvod z číselníku.
  • Doplněna klávesová zkratka pro tlačítko odchod (Alt+O).
  • Do standardního importu doplněn import polí osoby: Telefon a Mobil.
  • Do standardního importu z tabulky nebo view v databázi navíc doplněn import polí osoby: Uživatelská 10 - 20.
  • Do menu "Nápověda" doplněna položka "Vzdálený přístup".

Tato položka slouží ke spuštění vzdáleného přístupu zákaznické podpory ESTELAR na aktuální počítač, stejně jako spuštění vzdáleného přístupu přes helpdesk.

  • Do obecného importu z textového souboru PPomer.txt doplněna možnost importovat pořadové číslo pracovního poměru.
  • Do driveru Elatec doplněn formát karty Suprema2.
  • Evidence návštěv

Do nastavení aplikace doplněno nastavení vlastních textů popisu tlačítek Souhlasím/Nesouhlasím pro podpisovou podložku LCD Signature Pad signotec Sigma. Doplnění klávesových zkratek pro zaznamenání podpisu na podpisové podložce.

  • Do driveru ZKTeco doplněna podpora terminálu iClock S880 a iClock 700.
  • Do driveru Elatec doplněny nové formáty karty: Wiegand-4b a ACSLine-Wiegand-4B.
  • Do dialogu "O aplikaci" doplněna informace o velikosti databáze.
  • Evidence návštěv

    Schválení návštěvy
      - nastavuje se ve formuláři na záložce Ostatní údaje
      - v seznamu doplněn rychlý filtr pro schválené a neschválené návštěvy

     Uložení podpisu návštěvníka
      - je nutno nainstalovat software pro LCD Signature Pad signotec Sigma ze stránek výrobce
      - v menu Nastavení aplikace - Lokální nastavení - Evidence návštěv (lokální) lze nastavit text, který musí návštěvník před podpisem odsouhlasit
      - nastavuje se ve formuláři na záložce Ostatní údaje

      V menu Nastavení aplikace - Lokální nastavení - Evidence návštěv (lokální) doplněno nastavení pro info hlášku po úspěšném zapsání návštěvy. Lze ji vypnout, nebo nastavit dobu jejího zobrazení (ve vteřinách).

  • Do správce historie dat doplněn nový okruh dat "Nenastoupené osoby".

      Tento modul umožňuje anonymizovat osoby které nenastoupily do pracovního poměru.
      Tzn. že mají vytvořený pracovní poměr se stavem "nenastoupil" a jiný pracovní poměr nemají.

  • Do plánovače úloh doplněn nový typ plánování: Dny v týdnu.

      Při tomto typu plánování lze zvolit (zaškrtnout) více dnů v týdnu a zadat čas ve který se úloha bude ve zvolené dny spouštět.

  • Implementována automatická předkompilace skriptů.

      Předkompilace slouží pro zrychlení načítání a spuštění skriptů. Hlavně přes E-portál.

  • Do driveru ZKTeco implementována podpora čtečky otisků prstů ZK9500.
  • Do DMR on-line servru doplněna podpora řídící jednotky RJA.

    Opravena také podpora terminálu DT2000.

  • Do DMR driveru doplněna podpora řídící jednotky RJA.
  • Oprava otevření formuláře osoby.

Pokud uživatel neměl právo na tabulku "Skupina active directory" nebo "Osoba skupiny acive directory" nebylo možno otevřít formulář osoby.

  • Do plánovače úloh doplněna funkce nuceného ukončení úlohy po zadaném čase.

Do formuláře naplánované úlohy doplněna volba: "Zastavit úlohu spuštěnou déle než".

  • Evidence návštěv

Opravena viditelnost kódů karty a označení média externí osoby, pokud nebyl uživatel správce.
Optimalizovaná rychlost zobrazení formuláře v případě, kdy je v nastaveni aplikace povolena volba.
Evidence návštěv - Nabízet výběr z již zadaných položek.

  • Oprava driveru Suprema2.

Oprava generování časové zóny do terminálů Suprema 2.

V případě dotazů kontaktujte naši technickou podporu

tel.: 573 395 466, e-mail: hotline@estelar.cz, HelpDeskhelpdesk.estelar.cz .

Team ESTELAR

Máte zájem o profesionální služby na míru Vašim potřebám?