Nabídka školení

Momentálně neprobíhá žádné školení

Nová verze Docházka 4 - 4.12.2009.125

Vážení partneři,

dovolujeme si Vás informovat o vydání nové verze Docházky.

4.12.2009.125

Upravené sestavy v manažerských sestavách pro použití v E-portálu.

  • Sestavy s dialogovými okny byly upraveny tak, aby bylo možné spouštět v E-portálu.

V E-portál není možné upravit nastavení sestavy pomocí dialogového okna.
Pokud v aplikaci dojde k nastavení hodnot sestavy pomocí dialogového okna, budou        hodnoty uloženy a provedeny při generování sestavy v E-portálu.

  • Opravená chyba při přesunu rozdělení na kořen stromu v seznamu rozdělení, pokud byla první rozdělení neaktivní.
 
  • Evidence návštěv

K záznamu návštěvy lze na záložce "Dokumenty" přiložit dokument.
Prostředí podpisové podložky Signotec Delta, lze zobrazit pdf dokument a vložit do něj obrázek s podpisem návštěvníka. Pdf dokument vygeneruje zformované sestavy rozhodne u důvodu návštěvy a zobrazí se na podpisové podložce. Připravte podpis, vložte obrázek s podpisem do dokumentu a uložte do databáze.
Více informací v dokumentu "Podpisový pad Signotec.docx", který se nachází v adresářích nainstalované aplikace ve složce "doc".

  • Do služební cesty doplněno pole "Měna pro vyplacení".

Je to informativní pole, které nemá vliv na výpočet.

  • Pole „Způsob vyúčtování“ ve služební cestě přejmenováno na „Způsob vyúčtování“ s výběrem ze seznamu možností.
 
  • Uživatelská pole služebních cest zvětšená na 250 znaků.
 
  • Do driveru ACSLine doplněna podpora čtečky RD5.
 
  • Do hromadného schvalování služebních cest doplňte možnost nastavení příznaku: „Zaúčtováno“.
 
  • Do přenosu služebních docházek při zpracování docházek doplněných přenosů

1. rozdělení služební cesty.

Rozdělení služební cesty se přenáší do docházky se služební cestou, pokud je aktivní volba:
„Automaticky vkládat rozdělení docházky podle rozdělení původní docházky / přenášet služebních cest“ ve formuláři nastavení aplikace na záložce „Typy rozdělení, rozdělení docházky“.

  • Úprava zadávaní a zobrazení rozdělení ve formuláři služební cesty.

Nyní jsou vidět i rozdělení původního typu po změně typu rozdělení.

  • Oprava chyby při pokusu o editaci záznamu vozidla na povinné osoby.

 

  • PrintServer

- úprava filtru podle práva - pokud sestava obsahuje filtr na období, použijte kontrolu práv podle tohoto období
- doplňte proměnnou aktuální licenci a zpracované firmy

  • Oprava zpracování původních docházek.

Pokud byl poslední souvislý interval zpracován docházky zaměstnance společně schválen a na konci byl záznam s nulovou délkou, pak při následném zpracování docházky byla vyhozena chybná hláška "porušení primárního klíče ...".

  • Oprava výběrů terminálu podle kódu pro načítání otisků ve formuláři zaměstnance.

při výběru terminálu podle kódu, se nezobrazí terminály, použijeme typ je čtečka.

  • Do driveru Comfis doplněna podpora bezkontaktní mifare čtečky.
 
  • Pole předmět u zprávy navýšeno na 160 znaků. Text pole se používá pro notifikaci sms zprávou.
 
  • Oprava automatické vkládání přestávek.

Pokud máte směnu nastaven typ vkládání přestávky na "Podle délky odpravené směny" a nastavení aplikace na záložce "Generování přestávek" buď zaškrtněte volbu "negenerovat přestávky na konci směny", automatické vkládání přestávek nerespektovalo nastavení maximálního počtu přestávek ve směně.

  • Sestavy "Cestovní příkaz" a "Cestovní příkaz podrobnější"

Naformátování části zálohy a náhrady za použití vlastního vozidla.
U některých služebních cest zadaných z E-Portál mohl chybět ve výpise poslední řádek služební cesty

  • Doplněno nastavení možností práv mobilního klienta.

Do nastavení práv mobilního klienta "Schvalování absencí", "Kontakty", "Monitorování" doplňují tyto možnosti:
- Podřízená rozdělení
- Podřízená rozdělení a sebe
- Přímo podřízená rozdělení
- Přímo podřízená rozdělení a sebe

  • Oprava exportu seznamů do exlu.

Při exportu větších seznamů na několik počítačích docházelo k chybám.

  • Nastavení E-Portálu - Tisk

Opraveno zobrazení údajů ve sloupci "Formáty".

V případě dotazů kontaktujte naši technickou podporu tel.: 573 395 466 nebo email: podpora@estelar.cz.

Team ESTELAR

Máte zájem o profesionální služby na míru Vašim potřebám?