Nabídka školení

Momentálně neprobíhá žádné školení

E-PORTÁL - aktualizace

Vážení zákazníci,

přinášíme Vám aktualizaci E-Portálu, využijte všech funkcí naplno.

E- porál - verze 4.2010.149 - 15.10.2020

Kompatibilní verze aplikací:

  • Docházka 4.12.2009.125
  • Jídelna 4.12.2008.64
  • MZDY PROFI 7.12.2009.186a
  • Personalistika 7.12.2007.73
  • Sklad 4.12.2009.54        

Minimální podporovaná verze PHP: 5.6

  • Oprava hromadného rozdělení denních výsledků

- nešel nový zadejte řádek se rozdělil a jinou časovou složkou
- Editace měsíčních výsledků-oprava editace pomocí zaškrtnutí

  • Monitorování výroby

- doplněn nový seznam pro monitorování aktuálního stavu výroby (poslední zadaná operace pro každého zaměstnance)
- umožňuje vkládat záznamy do původní výroby

  • Naučit se

- možnost zrušit nastavení sestavy pro tisk certifikátu

  • Přehled zaměstnanců

Oprava filtrace podle podřízených / vlastní rozdělení.

  • Zpracovaná docházka

- doplněno zobrazení poznámek k výsledkům kontroly
- oprava kontroly povolených operací v úpravách dne (nešlo upravit údaje, pokud byly ve dnech nepovolené operace)

  • Předávací proces-oprava načtení dat pro poslední den platnosti pracovní pozice

• Rozdělení denních výsledků
Po uložení výsledků současně s přepočtem docházky proveďte i kontrolu docházky.

  • Aktualizace jQuery na zelené 3
  • Oprava zápisu binárních dat (dokumenty, nastavení) pro ovladač sqlsrv
  • Přihlášení "jako" se načte CSS styl pro zastupovaného uživatele
 
  • Pokladní kniha

Oprava zobrazení seznamu. Pokud měl uživatel určit rozdělení a výběr rozdělení byl následován
zrušen v nastavení portálu, seznam se podle dříve nastaveného rozdělení stále filtrován.

  • Absence

- oprava filtru "jen období"
- doplněn dotaz při změně schválení
- možnost nastavení stavu pro export ICAL kalendáře pro jednotlivé operace
- oprava spouštěcích skriptů při schvalování absencí
- v případě, že aktuální období ještě není zpracováno, zobrazují se měsíční výsledky z předchozího měsíce

  • Návštěvy

- omezení práva pro vkládání odchodu
- zobrazují se i přítomné návštěvy z předešlého dne (aby bylo možné zobrazit návštěvy přítomné přes půlnoc)

  • Nahlášené změny

- doplněné kontaktní údaje k adresám (telefon, e-mail)
- oprava editace velikostí pomůcek pro záznamy pracující mezeru
- v nabídce se nezobrazuje přehled nahlášených směn, pokud uživatel nemá práva schvalovat

  • Podpora přihlašování pomocí SAML
 
  • Služební cesty

- doplněno volání XML události při smazání služební cesty
- doplněno volání XML události při změně zaúčtování

  • Oprava zápisu a zobrazení nulových hodnot v denních výsledcích
 
  • Výroba - oprava zobrazení formuláře pro vydání výroby za den
 
  • Plánování kapacity

- oprava načítání seznamu osob v aktivním režimu

  • Tisk

- doplněna období čtvrtletí a rok
- při změně období se obnoví seznam osob
- možnost výběru datumu od-do z kalendáře
- nezobrazují se sestavy, na které nemá uživatelské právo
- možnost třídění sestav do skupin

V případě dotazů kontaktujte naši technickou podporu telefonicky 573 395 466 nebo na email: podpora@estelar.cz.

Team ESTELAR

Máte zájem o profesionální služby na míru Vašim potřebám?