E-PORTÁL verze 4.2505.186 - 29.05.2025
Kompatibilní verze aplikací:
- Docházka 4.13.2503.157
- Jídelna 4.13.2502.86
- MZDY PROFI 7.13.2505.254
- Personalistika 7.13.2505.103
- Sklad 4.13.2503.66
Minimální podporovaná verze PHP: 8.0
Školení
- V dashboardu "Školení podřízených" doplněn sloupec s informací o přihlášení zaměstnance na kurz.
Databáze
- podpora ladícího nastavení useAdHocParams v sqlsrv a pdo_sqlsrv
- pokud je zapnuto useAdHocParams, tak se zobrazuje warning
Přepracování některých prvků uživatelského rozhraní
Možnost automatického přihlašování do jiného E-Portálu
- lze použít pro případ, kdy má uživatel přístup do více E-Portálů
Zástupy v plánování kapacit
Školení, elearning
- při neuspěšném absolování testu a vypršení počtu pokusů se nastaví i stav potvrzení celého školení (absolvováno neúspěsně)
- oprava duplicitního vyplnění ekurzu proklikem z původního seznamu školení
- oprava zobrazení názvu ekurzu (nezobrazoval se pro absolvované ekurzy)
Roční přehled absencí - rozlišení neschválených absencí, úprava css
Pokud dojde k chybě při nahrávání dokumentu, tak zobrazí chybovou hlášku
Oznámení k dávkám NP
Upraveno filtrování pro poslední den v měsíci.
- Doplněno zadání Dítěte ,o které pečovala ošetřovaná osoba u OČR.
Hlášení změn
- oprava schválení zdravotního stavu rodinného příslušníka
- nezobrazuje se hlášení změny, pokud je v tabulce TypNahlaseneZmeny vypnuto (pole PovolitVIntrawebu)
- možnost nahlásit změnu emailu pro výplatní pásku
- u hlášení změny zdravotní pojišťovny lze zadat pouze 1. den v měsíci aktuálním nebo budoucím.
- u vyživované osoby je možné zadat datum od - do
Úprava renderování datumových polí ve formulářích
Možnost nastavení hesla do databáze v proměnné prostředí
- (jméno proměnné se nastaví v $db_password_env_key)
E-neschopenka
- Přidán sloupec s osobním číslem. Pokud má zaměstnanec více pracovních poměrů, jsou osobní čísla oddělena čárkou.
Daně
- Ve formuláři Změna prohlášení byl opraven výběr měsíce počátku změny.
- Oprava zápisu změny pořadí dítěte na databázi Firebird.
Dovednosti
- Oprava odkazu pro stažení dovedností do CSV souboru.
- Oprava zobrazení sloupce Platnost do.
Schvalování absencí - úprava textu pro schválení a zamítnutí žádosti o zrušení
Služební cesty a vozidla
- ve výběru vozidel se nezobrazují vozidla, která nejsou povolena v SC
- oprava přiřazení existujícího vozidla - oprava pro vozidlo s registrační značkou '0'
- doplněno rozlišení spotřeby podle typu provozu (město, mimo město)
- přepracování dailogů pro editaci řádků služební cesty a řádků účtování
Plánování kapacit
- implementace nastavení "Povolit zobrazení až po schválení plánu" v přehledu plánovaných směn
- úprava kontroly maximalního počtu hodin (v předchozích verzích byly problémy se zaokrouhlováním)
- do dialogu pro zadání délky absence doplněna editace poznámky
- opraveno přepínání filtrů v aktivním plánování (režim úprav, osoba)
- úprava řazení absencí - přednostně se v buňce zobrazí celodenní absence, které jsou počátek intervalu
- úprava načtení seznamu rozdělení v aktivním režimu (oprava filtrování pro "vlastní a podřízené")
- zobrazení cizích (půjčených) osob zohledňuje nastavení filtru včetně podřizených atd.
Úpravy filtrovacího formuláře
- oprava nastavení výchozí hodnoty pro filtr datum od-do
- úprava filtrů v seznamu zaměstnanců a seznamu pracovních poměrů
XML formuláře
- v tagu je možné určit, která adresa z tabulky Osoba se použije pro příjemce (atribut vyberemailu)
- tag - oprava pro pole typu float - převede hodnotu zadanou jako řetězec na float
Daně
- Ve formuláři "Žádost o roční zúčtování" doplněna informace o daňovém nerezidentu.
- Ve formuláři Změna prohlášení doplněno zadání informace o druhém poplatníkovi, který pečuje o děti.
Podrobné informace a aktuální verzi ke stažení naleznete na podpora.estelar.cz
V případě dotazů kontaktujte naši technickou podporu telefonicky 573 395 466 nebo na email: podpora@estelar.cz.
Tým ESTELAR