Podpora
(+420) 573 394 894 Po - Pá od 8.00 do 17.00

E-PORTÁL verze 4.2505.186 - 29.05.2025

Kompatibilní verze aplikací:  

  • Docházka 4.13.2503.157   
  • Jídelna 4.13.2502.86   
  • MZDY PROFI 7.13.2505.254   
  • Personalistika 7.13.2505.103   
  • Sklad 4.13.2503.66 

Minimální podporovaná verze PHP: 8.0

Školení     

  • V dashboardu "Školení podřízených" doplněn sloupec s informací o přihlášení zaměstnance na kurz.   

Databáze    

  • podpora ladícího nastavení useAdHocParams v sqlsrv a pdo_sqlsrv     
  • pokud je zapnuto useAdHocParams, tak se zobrazuje warning   

Přepracování některých prvků uživatelského rozhraní   

Možnost automatického přihlašování do jiného E-Portálu     

  • lze použít pro případ, kdy má uživatel přístup do více E-Portálů   

Zástupy v plánování kapacit     

  • Oprava formuláře.   

Školení, elearning     

  • při neuspěšném absolování testu a vypršení počtu pokusů se nastaví i stav potvrzení celého školení (absolvováno neúspěsně)     
  • oprava duplicitního vyplnění ekurzu proklikem z původního seznamu školení     
  • oprava zobrazení názvu ekurzu (nezobrazoval se pro absolvované ekurzy)

Roční přehled absencí - rozlišení neschválených absencí, úprava css   

Pokud dojde k chybě při nahrávání dokumentu, tak zobrazí chybovou hlášku  

Oznámení k dávkám NP    

Upraveno filtrování pro poslední den v měsíci.   

  • Doplněno zadání Dítěte ,o které pečovala ošetřovaná osoba u OČR.  

Hlášení změn     

  • oprava schválení zdravotního stavu rodinného příslušníka     
  • nezobrazuje se hlášení změny, pokud je v tabulce TypNahlaseneZmeny vypnuto (pole PovolitVIntrawebu)     
  • možnost nahlásit změnu emailu pro výplatní pásku     
  • u hlášení změny zdravotní pojišťovny lze zadat pouze 1. den v měsíci aktuálním nebo budoucím.    
  • u vyživované osoby je možné zadat datum od - do

Úprava renderování datumových polí ve formulářích

Možnost nastavení hesla do databáze v proměnné prostředí     

  • (jméno proměnné se nastaví v $db_password_env_key)   

E-neschopenka     

  • Přidán sloupec s osobním číslem. Pokud má zaměstnanec více pracovních poměrů, jsou osobní čísla oddělena čárkou.   

Daně     

  • Ve formuláři Změna prohlášení byl opraven výběr měsíce počátku změny.     
  • Oprava zápisu změny pořadí dítěte na databázi Firebird.   

Dovednosti     

  • Oprava odkazu pro stažení dovedností do CSV souboru.     
  • Oprava zobrazení sloupce Platnost do.   

Schvalování absencí - úprava textu pro schválení a zamítnutí žádosti o zrušení   

Služební cesty a vozidla     

  • ve výběru vozidel se nezobrazují vozidla, která nejsou povolena v SC    
  • oprava přiřazení existujícího vozidla - oprava pro vozidlo s registrační značkou '0'    
  • doplněno rozlišení spotřeby podle typu provozu (město, mimo město)    
  • přepracování dailogů pro editaci řádků služební cesty a řádků účtování  

Plánování kapacit     

  • implementace nastavení "Povolit zobrazení až po schválení plánu" v přehledu plánovaných směn   
  • úprava kontroly maximalního počtu hodin (v předchozích verzích byly problémy se zaokrouhlováním)   
  • do dialogu pro zadání délky absence doplněna editace poznámky  
  • opraveno přepínání filtrů v aktivním plánování (režim úprav, osoba)  
  • úprava řazení absencí - přednostně se v buňce zobrazí celodenní absence, které jsou počátek intervalu    
  • úprava načtení seznamu rozdělení v aktivním režimu (oprava filtrování pro "vlastní a podřízené")     
  • zobrazení cizích (půjčených) osob zohledňuje nastavení filtru včetně podřizených atd.  

Úpravy filtrovacího formuláře  

  • oprava nastavení výchozí hodnoty pro filtr datum od-do   
  • úprava filtrů v seznamu zaměstnanců a seznamu pracovních poměrů   

XML formuláře    

  • v tagu je možné určit, která adresa z tabulky Osoba se použije pro příjemce (atribut vyberemailu)  
  • tag - oprava pro pole typu float - převede hodnotu zadanou jako řetězec na float  

Daně     

  • Ve formuláři "Žádost o roční zúčtování" doplněna informace o daňovém nerezidentu.     
  • Ve formuláři Změna prohlášení doplněno zadání informace o druhém poplatníkovi, který pečuje o děti.

Podrobné informace a aktuální verzi ke stažení naleznete na podpora.estelar.cz

V případě dotazů kontaktujte naši technickou podporu telefonicky 573 395 466 nebo na email: podpora@estelar.cz.

Tým ESTELAR


Zpět na výpis článků