O společnosti ESTELAR

Společnost ESTELAR s. r. o. působí na českém trhu v oblasti elektronických systémů již od roku 1996. V současné době je společnost ESTELAR s. r. o. jedním z předních dodavatelů identifikačních systémů na českém trhu. V nejrůznějších aplikacích bylo již provedeno více než 2500 instalací systému ACS-line. Distribuce a servis výrobků je zajištěn prostřednictvím sítě obchodních a servisních partnerů po celé ČR a SR. Obchodní aktivity firmy jsou po celé České a Slovenské republice, a také v Německu a Polsku a dalších.

Důraz při vývoji a výrobě je kladen především na využití nejmodernějších technologií a vyspělost technického řešení. Produkty společnosti jsou dodávány zejména pod obchodními značkami systémů ACS-line a GILD. Od roku 2000 zaznamenává firma trvalý růst tržeb, rozšiřování obchodních aktivit a posilování vlastního zázemí. V současné době má firma 23 kmenových zaměstnanců a několik externích spolupracovníků, pro vývoj, výrobu a poskytování podpory a servisu ke svým produktům. V červnu roku 2014 otevřena samostatná pobočka Praha pro přiblížení zákazníkům v regionech západních a středních Čech.

V roce 2004 proběhla změna právní formy na společnost s ručením omezeným, do této doby působila firma jako fyzická osoba Martin Měcháček – INECSYS. Na nově vzniklou společnost ESTELAR s. r. o. plně přešly veškeré obchodní aktivity původní firmy. Společnost ESTELAR dále pokračuje ve výrobním programu a vývoji elektronických systémů. Hlavní oblastí působnosti je především vlastní vývoj a výroba systémů pro komplexní řízení lidských zdrojů v malých i velkých podnicích, úřadech a školách. Od roku 2007 byla rozšířena oblast působnosti na vlastní produkci systémů inteligentních elektroinstalací pro rodinné domy, hotely, komerční a veřejné budovy.

firma

Významným milníkem je podzim roku 2012, kdy proběhlo stěhování společnosti do vlastních prostor, což umožňuje další rozšiřování a zvýšení kvality výroby. Současně bylo vybudováno moderní call centrum pro poskytování podpory zákazníkům a od začátku roku 2013 je implementován nový informační systém pro další zlepšení interních procesů a evidnece požadavků zákazníka. Bylo vybudováno moderní call-centrum pro poskytování podpory.
Celkové investice za posledních 5 let dosáhly téměř 10 mil. Kč.


Máte zájem o profesionální služby na míru Vašim potřebám?