Nová verze E-PORTÁL

Vážení klienti,
představujeme nové verze E-Portálu.
V případě dotazů kontaktujte naši technickou podporu tel.: 573 395 466, e-mail: hotline@estelar.cz, HelpDeskhelpdesk.estelar.cz .

Verze 4.601.106

  • Při přihlášení uživatele se provede kontrola, jestli neexistuje jiný uživatel se stejným loginem
  • Oprava schvalování docházky z denních výsledků (pokud uživatel neměl právo editovat, zobrazila se mu hláška "nemáte právo ...")
  • Pracovní pomůcky. Do portálu byl doplněn modul pracovní pomůcky. Modul umožňuje zobrazení vydaných pracovní pomůcek, jejich vydání a vrácení. Po vydání pracovní pomůcky může zaměstnanec potvrdit převzetí.
  • Do portálu doplněna pokladní kniha. Pokladní knihu je možno zapnout v nastavení RON portálu na záložce Docházka.

Plánování kapacit 

  • v pasivním režimu doplněno zobrazení původního plánu, úprav a kombinované zobrazení
  • oprava zobrazení osob z cizích rozdělení (vypůjčených zaměstnanců)
  • do součtu se nepočítají zaměstnanci přemístění (půjčení) na jiné rozdělení

Podpora ODBC připojení na SQL server 2005 a starší

  • přidána možnost vypnutí volby Recompile pomocí $_sqlsrv_norecompile = true;

Služební cesty

  • možnost filtrování podle osoby
  • možnost nastavení zobrazení znamének účtování (vždy plus, nebo podle databáze)
  • doplněna poznámka k řádku služební cesty
  • možnost nastavit výchozí typ účtování
  • cílový stát se načítá podle rozdělení (např. zakázky)
  • doplněna 4. úroveň schválení a schválení nadřízeným 2
  • možnost nastavit kontrolu přiloženého dokumentu (nekontrolvat / vždy / když obsahuje náhrady)
  • Přesměrování po provedení akce (objednání jídla, vložení docházky, ...)
  • Opraveno přesměrování pro webový server IIS6 (součást Windows serveru 2003)

Verze 4.603.105

  • Jídleníček - při objenání jídla se kontroluje, jestli je strávník zařazen ve zvolené jídelně
  • Editace rozdělení denních výsledků - možnost nastavit minimální vykazovanou dobu.
Elearning
  • možnost vložit do textu přílohu (např. PDF soubor) jako link ke stažení
  • možnost vytvořit obsah kurzu (stránky) ze souborů s obrázky
  • zápis absolvování kurzu a školení po úspěšném dokončení kurzu
  • ovládání prezentace šipkami na klávesnici
  • možnost smazání přílohy
Služební cesty
  •  možnost nastavit výchozí hodnotu pro příznak "Zahraniční"
  •  doplnění nastavení v RonPortálu
  •  pokud nejsou v databázi žádná aktivní místa, nezobrazuje se sloupec Místo
  •  možnost úpravy sloupců pomocí css (například skrytí)
  •  Seznam vyplněných XML formulářů
  •  Doplnění filtru na období, pokud je nainstalovaná Docházka.
  •  Plánování kapacit - nezobrazují se neaktivní směny
  •  Možnost stáhnout seznam absencí ve formátu ICAL -  funkce se zapíná v nastavení E-portálu, záložka Kalendáře ICAL
  • Nová verze PHPMaileru 5.2.14
  • 4.602.104 - 19.2.2016
  • Rozšíření provozního deníku
  • V nastavení portálu na záložce "Ostatní" byla doplněna volba "Použít rozdělení z plánování kapacit", při jejím použití se místo práv na rozdělení použije rozdělení přiřazené pro aktuální den v plánování kapacit.
  • Pokud však má uživatel více pracovních poměrů s přiřazeným rozdělením v plánování kapacit,  toto nastavení bude ignorováno.
  • Oprava zobrazení variantních výsledků po přihlášení
  • Oprava zobrazení poznámek ke dni v plánování kapacit
  • Tisk sestav - doplnění filtru
  •  Do přehledu sestav k tisku na portálu doplněna možnost vybrat Datum od - do místo období.
  •  Seznam hodnocení podřízených - opraveno řazení seznamu podle sloupců
  •  Oprava nastavení RonPortálu v aplikaci Docházka
  •  Plánování kapacit - v předchozí verzi nešlo změnit nastavení některých voleb
  •  Skupiny uživatelů - v předchozí verzi se špatně zobrazovalo nastavení práva v tabulce
  •  Přehled plánovaných směn - doplněno rozdělení 2
  •  Oprava monitorování bez přihlášení
  •  Doplněn přehled uchazečů
  •  Do portálu byl doplněn seznam uchazečů. V detailu uchazeče jsou pak zobrazeny informace o vzdělání a dovednostech uchazeče a také přehled komunikace s uchazečem včetně možnosti zápisu komunikace.
Zpracovaná docházka
  • řádky s chybou (kontroly docházky) se obarvují barvou nastavenou v aplikaci automatické obarvování řádků je možné vypnout příznakem obarvitkontroly="0" u tagu
  • oprava zobrazování absencí - nezobrazují se zrušené absence (v předchozí verzi se zobrazovaly, pokud nebylo zapnuté schvalování absencí)
  • Oprava zobrazování součtů denních výsledků ve zpracované docházce.
  • Pokud neměl uživatel právo na Editaci výsledků, zobrazovaly se špatně součty denních výsledků v patičce přehledu zpracované docházky.
  • Oprava editace účtování služební cesty

Máte zájem o profesionální služby na míru Vašim potřebám?