Docházkové a přístupové systémy ACS-line


Docházkový systém ACS-line pro evidenci a vyhodnocení docházky, přípravu podkladů pro mzdy, sledování přítomnosti na pracovišti a pohybu zaměstnance v průběhu pracovní doby. Maximálně sofistikovaný a neustále zdokonalovaný díky dlouhodobým zkušenostem v praxi a vždy v souladu s aktuální legislativou. Součástí docházkového systému jsou také funkce pro přístupový systém, který umožňuje kontrolu pohybu osob pomocí stejného ID média.

Práce s datyIlustrační foto

  • prohlížení dle oprávnění
  • editace, korekce, schvalování
  • množství tiskových předloh
  • vytváření grafů, editor výstupních sestav
  • libovolné exporty pro mzdové systémy
  • webové rozhraní
     

Systém poskytuje široké možnosti uživatelské konfigurace

  • libovolný model pracovní doby pro každého pracovníka
  • uživatelsky definované kalendáře a časové složky
  • různé možnosti nastavení pro schvalování, převádění
  • nebo proplácení přesčasů a příplatků
  • evidence návštěv
  • plánování absencí a kapacit
  • centrální správa poboček firmy


Systém ACS-line pokryje všechny oblasti identifikace osob a zpracování provozních dat v malých i velkých podnicích, úřadech a školách. Ideální j epro realizaci kartových systémů pro hotely díky unikátnímu propojení na systém inteligentní elektroinstalace GILD.

Více informací na produktovém webu ACS-line

                  




Docházkový a přístupový systém Bezva Docházka je určený především pro malé a střední firmy, které nechtějí, nebo si nemohou dovolit náklady s instalací serverů a aplikací, starajících se o chod docházkového systému. Bezva Docházka běží on-line. 

Správa docházky

Administrativa a vedení docházky, správa jednotlivých pracovních plánů a naprostý dozor nad docházkou konkrétních zaměstnanců – vše jednoduše a přehledně v jednom systému.

Variabilita

Jedinečné virtuální terminály Bezva Docházka poskytují řešení problému správy docházky na malých pobočkách, v home office nebo u řidičů či zaměstnanců v terénu.

Výhodné řešení využívající cloud

Instalaci a aktualizace Bezva Docházky, provoz serveru i zálohování dat – o to vše se postaráme my, zatímco Vy se můžete plně soustředit na svou společnost.


  Mobilní aplikace Bezva Docházka   

Velmi oblíbeným nástrojem určeným pro záznam přístupu je virtuální terminál. Uživatel se pomocí tohoto řešení může přihlásit odkudkoliv přímo ze svého mobilního telefonu nebo počítače. Veškerá komunikace probíhá jen pomocí počítače, smartphonu nebo tabletu, kdy hardwarovou čtečku nahradí webová stránka, která je součástí webové i mobilní aplikace Bezva Docházka

Typické využití - pracovní telefon, tablet či počítač zaměstnance s naší aplikací umožní zaznamenávat docházku například během práce v exteriéru či v home office 

Více informací na produktovém webu www.bezvadochazka.cz

Máte zájem o profesionální služby na míru Vašim potřebám?